Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Οι περιπέτειες ενός promo girl...

Λοιπόν δε μπορείτε να φανταστείτε τι μπορεί να δει κανείς σε ένα supermarket, αν κάθεται πολλές ώρες και μιλά απαραιτήτως με όλους.

1) Παντρεμένους που εν κάμνουν βήμα δίχως την έγκριση της κυρίας τους.Oh yes υπάρχουν και είναι αρκετοί. Ίσως επειδή ο τομέας "ψώνια" θεωρείται γυναικείος, ότι και καλά ξέρουν καλύτερα; Δεν είμαι σίγουρη. Όμως γίνονται κάτι σκηνικά όπως τη διαφήμιση με το τυρί.Να τη βάλω που κάτω να τη δείτε αν δε ξέρετε για ποια μιλώ.

2) Παντρεμένους ή απάντρευτους που παίζει το ματούι τους. Ναι μάνα μου μεν με θωρείς που πάνω ως κάτω έτσι, ένεν εμένα που πουλώ, εν το σαλάμι.

3) Οικογένειες που παν οργανωμένες λες τζαι εννά κάμουν απόδραση από το Αλκατράζ: "Μαρία εσύ μακαρόνια, Αντρέα εσύ μαρούλλι, εγώ εννά πιάσω χαρτομάντιλα τζαι ο παπάς τα ποτά" (Μόνο το "καιιιιιιιιι πάμε Φάαασοοο μουου" έλειπε).

4) Ξένους που δυσκολεύκονται να ψωνίσουν και ρωτούν όποιον εύρουν πού εν το ένα ή τι εν το άλλο.Εν τζαι φταιν φυσικά. Αφού τα παραπάνω προϊόντα εν δύσκολο να τα εντοπίσεις αν δε διαβάζεις ελληνικά. Αλλά άτε τωρά να μεταφράσεις το "παραδοσιακό φύλλο πίττας με προζύμι".

5) Ένα σωσία του Robbie Williams.Ενθουσιάστηκα ώσπου τζαι εμίλησε.

6) Κόσμο που ντύνεται ή λες τζαι εν Γενάρης. Ε μα πάει τωρά Μάη μήνα να φορείς κασκόλ η ώρα 2 το μεσημέρι;Τι στο καλό...

7) Επίσης εν ωραίο να βλέπεις τι έχει ο κόσμος στα καρότσια του τζαι να προσπαθείς να μαντέψεις τι τζαι γιατί : Ας πούμε ήταν 3 γιαγιούλες με άσπρα μαλλιά, που είχαν μέσα στο καρότσι 2 τετράδες Smirnoff Ice.Γιατί άραγε; Μήπως νομίζουν ότι εν λεμονάδα;Μήπως θα το ρίξουν έξω;Μήπως έχουν εγγόνια που θα κάμουν πάρτυ;(πάρτυ με 8 Smirnoff Ice= fail) και πάει λέγοντας.


8) Κυπραίους που με ρωτούν πράματα στα αγγλικά ή που με ρωτούν αν είμαι "άσιλα" Κυπραία. Κυπραίους που με ρωτούν αν εσπούδασα καθόλου τζαι μήπως εν εσπούδασα τζαι γιαυτό  κάμνω τούτην τη δουλειά..Δηλαδή Κυπραίους με καμμιά επαφή με την πραγματικότητα. Ναι ετέλειωσα τις σπουδές μου.Ναι ήρτα πίσω και όχι δε βρίσκω άλλη δουλειά. Τόσο δύσκολο δηλαδή είναι να το πιστέψει κάποιος;..................................




 

2 σχόλια:

  1. omg been there done that! ειδικά κείνοι που σου ψιλοκολλούν και αγροθωρεί σε η κυρία τους. Λες και φταις εσύ. Σύναξε τον μάνα μου τον άντρα σου και εν σου φταίω εγώ, αν δεν ημουν εγώ εννά ήταν άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή