Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Οι αγαπημένες μου ατάκες από τον Αρκά!(παρτ ουάν)

Λατρεύω τον Αρκά..Έχω ούλλα τα βιβλία! Πιστεύκω ότι ο τρόπος που σκέφτεται τζαι που εκφράζεται κάμνουν τον μοναδικό. Εδώ είναι μια δική μου επιλογή από ατάκες που απλά εν υπάρχουν! 

"Καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας."
Ισοβίτης

"Δε θα σε ξανακούσω να βρίζεις, δε θα σε ξαναδώ να φέρεσαι άσχημα και δε θα σε ξαναπιάσω ποτέ να κάνεις αταξίες!
-Δηλαδή φεύγεις;"
Χαμηλές πτήσεις

"Δε ξέρω πού οφείλεται αυτή σου η στάση, σε άγνοια ή αδιαφορία...
-Δε ξέρω και ούτε με νοιάζει."
Καστράτο

"Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
είσαι τόσο ηλίθιος που θα βρεθείς 
στη Θράκη."
Χαμηλές πτήσεις.
"Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό,Κορνήλιε!..Αφού είναι νόμος της φύσης, γιατί τα βάζουν μαζί μου;
-'Ισως γιατί είστε υπερβολικά νομοταγής,σερ."
Μην ψαρώνεις!

"Για μια της λέξη τη ζωή μου δίνωωω...
-Μπεεεε,ρε μαλάκα,μπεεεε!"
Ο καλός λύκος

'Αγγελος: Λοιπόν; Πώς πήγες στις εξετάσεις;
Κλητήρας της Κόλασης: Έσκισα! Απάντησα και στα 3 θέματα!
Το πρώτο θέμα ήταν:"αναφέρετε τέσσερις ιδιότητες του Θεού",τις έγραψα και τις 4: "Παντοδύναμος,Πανάγαθος,Πανταχού Παρών και παντός καιρού..
Το δεύτερο θέμα ήταν:"Ποιοι ήσαν οι πρωτόπλαστοι",αυτό ήταν πολύ εύκολο:"Αδάμ και Δαλιδά"...το τρίτο θέμα ήταν πιο δύσκολο: "Τι είπε ο Χριστός πάνω στο Σταυρό"..Αυτό δεν το ήξερα και έγραψα κάτι στην τύχη.
Άγγελος: Δηλαδή τι έγραψες ότι είπε;
Κλητήρας της Κόλασης: "Χθες έπιασα ένα ψάρι τόσο περίπου."
Η ζωή μετά

"Τα θέματα που συζητάνε οι γριές είναι πολύ ΧΑϊ!
-Τι εννοείς,χάι;
-Χοληστερίνη,Αρτηριοσκλήρωση,Ισχυαλγία!"
Καστράτο

"....Θα διανύσουμε αιώνες πολιτισμού μέσα σε μικρό διάστημα!Τα επιτεύγματα θα ακολουθούν το ένα μετά το άλλο με ταχύτητα!Θα δουλέψουμε σκληρά,αλλά θα αξίζει τον κόπο!
-Καλά!Εγώ πάω για ύπνο..Ξυπνείστε με μόλις εφεύρετε την τηλεόραση."
Μετά την καταστροφή

Παντελής:Υπερβολές!Λίγος κίνδυνος δεν βλάπτει!Εδώ άλλοι δίνουν περιουσίες για να πάνε σαφάρι στην Αφρική και να ζήσουν τέτοιες σκηνές!Κι εγώ τις έχω τζάμπα!Φαντάζεσαι τι ωραία που θα είναι όταν γεράσω;Θα παίρνω τα εγγόνια μου στα γόνατα μου και θα τους διηγούμαι όλα αυτά...
Λιοντάρι:Ναι, αλλά είσαι σίγουρος ότι θα έχεις;
Παντελής:Τι πράγμα;Εγγόνια;
Λιοντάρι: Όχι,γόνατα!
Ο Παντελής και το Λιοντάρι

Και η τελευταία με τη μορφή εικόνας:

 Ο χειρότερος φίλος του ανθρώπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου