Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Τα Κύπρια..και ο πολιτισμός για τους λίγους..

Τα Κύπρια είναι οι εκδηλώσεις που κάθε χρόνο θέλω να παρακολουθήσω αλλά δεν τυχαίνει γιατί έλειπα τα τελευταία χρόνια κάθε Σεπτέμβριο. Λοιπόν φέτος που θα είμαι Κύπρο ενθουσιάστηκα μόλις εθκιέβασα το άρθρο της Καθημερινής "Τα Κύπρια με μια ματιά" γιατί θέλω να πάω σχεδόν σε oύλλες τις εκδηλώσεις! Μαζί με 4 άλλες φίλες μου συμφωνήσαμε να πάρουμε από νωρίς εισιτήρια για το "The infernal comedy,confessions of a serial killer" με τον Τζον Μαλκοβιτς (με παχύ τελικό ς) που είναι σίγουρο ότι θα εξαντληθούν γρήγορα...
  Αρέσκει μου που ενομίζαμε οι καημένες ότι "Θα" εξαντληθούν γρήγορα!Το άρθρο της Καθημερινής δημοσιεύτηκε στο περιοδικό της, "Κ", την περασμένη Κυριακή τζαι που τζιαμέ έμαθα το πρόγραμμα με τις ημερομηνίες. Ούτε διαφημίσεις είδα (ακόμα) ούτε τίποτε άλλο..Επιάσαμε λοιπόν όλες τηλέφωνο για εισιτήρια και σε όλες είπαν μας ότι εν υπάρχουν εισιτήρια δυστυχώς..Η δική μου τηλεφωνική συνομιλία επήε κάπως έτσι:
Εγώ: Γειά σας, τηλεφωνώ για να ρωτήσω πού μπορώ να βρω εισιτήρια για την παράσταση "the infernal comedy";
Κοπέλα-τηλεφωνήτρια με πολλά ένρινη φωνή: Συγνώμη;
Εγώ: Ε..μπορείτε να μου πείτε πού μπορώ να βρω εισιτήρια για την παράσταση με τον Τζον Μάλκοβιτς;
Κοπέλα-τηλεφωνήτρια ελαφρώς ενοχλημένη: Δεν μπορείτε να βρείτε εισιτήρια, έχουν εξαντληθεί.
Εγώ-σοκαρισμένη: Μα είδα ένα άρθρο στη χθεσινή εφημερίδα..
Κοπέλα-τηλεφωνήτρια τώρα σαφώς εκνευρισμένη,του στυλ άτε να τελειώνουμε: Κοιτάξετε, δεν υπάρχουν εισιτήρια διαθέσιμα.Αν θέλετε ελάτε στο αμφιθέατρο του Στροβόλου λίγο πριν την παράσταση να βρείτε.
AS IF! Ναι καλά μάνα μου.Μια άλλη φίλη μου έχασε τη ψυχραιμία της τζαι είπε τους ότι παρακαλά οι 200 τάχαμου σελέμπριτις που επιάσαν προσκλήσεις να μεν πατήσουν τζαι να μείνει άδειο το θέατρο.Ένα πόιντ είσσιεν το. Αφού οι μισοί εν θα πάσιν. (και λίγους λέω).
Το αστείο είναι ότι έπιασε με σήμερα μια ξάδερφη μου που τη Λεμεσό τζαι είπε μου ότι επήε εχτές τζαι έπιασε εισιτήρια για 6 άτομα! Και ένας γνωστός μας λευκωσιάτης έπιασε εισιτήρια που τη Λευκωσία.Είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν εισιτήρια αλλά να πρέπει να πάεις που τζιαμέ που πουλιούνται για να βρεις (το καλό που τους θέλω).
Κάτι ανάλογο, απ'ότι ξέρω, έγινε και στην Επίδαυρο φέτος με τον Κέβιν Σπέισι. Από ένα άρθρο στην kulturosupa τουλάχιστον έτσι εκατάλαβα.. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου