Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Παγκόσμια ημέρα θεάτρου..




     Ποιοι άγιοι Βαλεντίνοι. Ποια καρναβάλια, ποια Πρωταπριλιά. Σήμερα η μέρα για μένα έσσει σημασία. Αλλά εν τη γιορτάζω όπως της αξίζει. Λόγω τζιέπης αλλά όι μόνο. Ε μα σόρυ αλλά εν κρατώ 20 ευρώ σήμερα. Όι εν κρατώ 20 ευρώ για θέατρο,αλλά εν κρατώ 20 ευρώ. Ε τι να κάνουμε,ταπί και ψύχραιμοι. 
     Φυσικά είχα ακούσει για το "πάμε θέατρο" της cyta.(https://www.cytapametheatro.com/pametheatro/page.php?pageID=1)
Ωραία και λοιπόν έπιασα τηλέφωνο στo θέατρο Διόνυσος για να κρατήσω θέσεις για το "Δυόμισι φόνοι και ένα μπουλτόγκ" που παίζει σήμερα στο Μαρκίδειο..Η κοπέλα είπε μου ότι η προσφορά της cyta ισχύει για αύριο στη Λευκωσία.
   Εν είμαι που τζίνες που κλαίουνται για το ότι συμβαίνει ή εν συμβαίνει δακάτω. Αλλά άμα με περιπέζουν μες τα μούτρα μου, εν το δέχομαι. Ερώτησα την κοπέλα "γιατί" τζαι έγινε μια τόσο μεγάλη παύση στη γραμμή που εκοίταξα να δω αν έκλεισε το τηλέφωνο μου..Ε καλά καταλαβαίνω ότι εν φταίει η κοπέλα αλλά θέλω να ρωτήσω γιατί, κάποιον αρμόδιο. Δηλαδή γιατί σήμερα που και καλά εν δωρεάν η είσοδος στις θέατρικές παραστάσεις όποιος μεινίσκει Λευκωσία και επρόλαβε να κρατήσει θέση εννά πάει να δει δωρεάν την παράσταση αλλά εγώ δακάτω όι; Πρέπει να δώκω 20 ευρώ; 
    Μια φίλη μου είπε μου "Έλα ρε είχαν τζαι χτες παράσταση τζαι γι'αυτό..για να μεν εν άδικο για τους άλλους που επληρώσαν.." Καλά δηλαδή με την ίδια λογική , να κατεβαίνουν και στις υπόλοιπες πόλεις τις παραστάσεις λλίες μέρες πιο πριν για να μεν πει κανένας "ε όι ρε παιδί μου,εγελάσαν μου έδωκα 
 προχτές λεφτά ". Ή να μεν έσσει δωρεάν εισητήρια. 
  Συν του ότι νευριάζω επειδή φαίνεται πόσο θεωρούν τις επαρχιακές παραστάσεις (εκτός της πρωτεύουσας δηλαδή) γρήγορο κοφτήριο οι θίασοι. Φαίνεται ξεκάθαρα το πώς σκέφτονται..Τζαι εν κρίμα.

Τελοσπάντων, εγώ πάντως ειδικά σήμερα, εν πάω θέατρο. 
Εννά το δω που σπίτι.
  "Μη φοβάσαι το τρακ. Πηγαίνει πάντα εκεί, όπου υπάρχει ταλέντο" 
Δημήτρης Χορν,Έλληνας ηθοποιός,1921-1998

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου