Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Βρείτε τη σχέση.....



 και μια δήλωση έτσι για σύγκριση:"Η επιλογή του Μαρί ως σημείο φύλαξης δεν ήταν δική μου. Εγώ ζήτησα ασφαλή χώρο και μου είπαν ότι υπήρχε ασφαλής χώρος… Έχω κάνει επισκέψεις σε στρατόπεδα πάρα πολλές. Δεν έχω κάνει επίσκεψη στο Μαρί. Αν γνώριζα την γειτνίαση με το σταθμό της ΑΗΚ, σίγουρα δεν θα δεχόμουν να αποθηκευτούν σ' αυτό το χώρο τα υλικά αυτά." .........και σε άλλη ερώτηση :" Όχι. Επαναλαμβάνω, αν γνώριζα την τοποθεσία ως τέτοια, αν γνώριζα τη γειτνίαση με το σταθμό της ΑΗΚ δεν θα επέτρεπα να φυλαχτούν εκεί αυτά τα υλικά."

   Θέλω τόσα πολλά να γράψω,με την ελπίδα ότι μπορεί να χαλαρώσει κάπως το σφίξιμο που νιώθω στο στομάχι μου..Με την ελπίδα ότι εννά θκιαβάσει κάποιος που τζίνους που θέλω τόσο πολλά να δέρω σήμερα. Τους ανθρώπους που όι μόνο φορούν παρωπίδες αλλά περπατούν στο δικό τους προσωπικό ηχομονωμένο κουτί για να μεν ακούσουν τι λέουν οι άλλοι.Αλλά εν μπορώ , όι ακόμα,πρέπει να ηρεμήσω, να πιω τζαι κανένα χάπι γιατί με όσα είδα σήμερα εταράξαν τα νεύρα μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου